mandag, marts 12, 2012

New In | Fin kjole






Puha det var hårdt at starte i skole efter weekenden. Dagen har føltes ubeskriveligt lang men nu er jeg kommet hjem og den står på afslapning inden jeg skal til træning senere i aften. Lige nu sidder jeg med hårkur i, mit hår er simpelthen blevet så mærkeligt filtret, kruset og tørt efter weekenden. Jeg tror at det er alt det klor.
Det er slet ikke hvad dette indlæg skal handle om, for igår da jeg kom hjem fra sommerhus lå denne smukke kjole i postkassen til mig. Det er en jeg har byttet på Trendsales for et par bukser, det er jeg ganske tilfreds med. Den sidder helt perfekt på mig og alting så jeg er happy happy ;)

Go´ dag.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk. Super fin farve. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak, jeg er også rigtig glad for den. Fin blog btw. :)

      Slet
  2. Den er rigtig fin! Elsker farven og pallietterne :) Din blog er rigtig fin!

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet