onsdag, marts 14, 2012

For et år siden










... Gik jeg i syvende klasse, jeg var snart færdig med at gå til præst og i fuld gang med at planlægge min konfirmation. Jeg kan lige så tydeligt huske da vi skulle vælge vores konfirmations ord, jeg valgte: Dit ord er en lygte for min fod, et lys på min sti. Det fortryder jeg ikke at det var det mit valg faldt på, jeg faldt nemlig over det her den anden dag da jeg kiggede mine telegrammer igennem. og det betyder stadig noget for mig på en eller anden måde.
 Men udover mit konfirmationsord lagde jeg også mærke til hvor mange mennesker man sket ikke har kontakt til i hverdagen der har tænkt på en, og måske endda givet en lille gave, det varmer stadig.
Hvis der er nogle der ude der skal konfirmeres i år eller et af de kommende år vil jeg bare sige at i skal huske at nyde dagen fuldt ud for det er ikke noget i kommer til at opleve igen. Det er en helt fantastisk og speciel tid og dag :)
Det var lige dagens pladder her fra;)

Go' dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar