tirsdag, marts 05, 2013

Payday

Jeps, som også nævnt før har jeg jo fået arbejde, og jeg er allerede begyndt at tænke på hvad jeg skal bruge min første løn på (hvem sagde shopaholic)
Godt nok får jeg en god løn Meeeen det rækker nok ikke til det hele på collagen, så jeg må vælge, eller i virkeligheden bliver det nok til kostume til sidste skoledag, men mon ikke også at der kan blive til en enkel sweatshirt eller to ;)

Go ' aften

As said before, I finally got a job, I think some of my first money will be used to buy a few of the things at the picture below. Or maybe to a costume for my last school day

5 kommentarer:

  1. Sikke en fin collage :D
    skoene er lige mig <3

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen, hvor du kan vinde dit eget designet cover fra Caseapp.
    Kig forbi og deltag hvis det har interesse http://www.fashionbysterup.dk/2013/03/give-away-6.html <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja! De JC har jeg drømt om i flere år, mon ikke at de snart bliver mine? ;)

      Slet
  2. Super fede ting, de der sko må jeg da eje :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver en dyr omgang! ;)

      Slet
  3. Fed collage. Jeg glæder mig til at se, hvad du faktisk får købt, når du får din første løn :D

    SvarSlet