tirsdag, september 25, 2012

mig, mig og mig

I går læste jeg dette indlæg, mens jeg læste det kom jeg i tanker om at i da egentlig ikke ved ret meget om mig. Derfor har jeg tyvstjålet nogle af spørgsmålene ;)


Du hedder: Julie
Højde: 163 cm (aaalt for lidt)
Alder: 15 år
Kælenavn: Julle, i December månes bliver jeg nogle gange kaldt Jule
Har du et kæledyr?: Ja. En kat.
Afhængig af: Mine venner, familie, mit kamera og min computer og telefon
Hvad får du oftest komplimenter for? Øhh mit tøj og hår tror jeg
Hvad siger du for at imponere folk? Smiler.
Griner du nogle gange når du er alene? ja.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Nu:)
Ejer du et par converse? ja
Sprut, cider, vin eller øl? cider
Hvilket mobilabbonement har du? Oister
Er du allergisk overfor noget? pollen
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? Det’  Julie
Hvem ringede du til sidst? Min veninde, Lea
Antal timers søvn i nat: 8
Sov du alene? jep
Hvornår har du det bedst? Når jeg har et kamera i hånden.... Og er med mennesker jeg kan lide
Hvornår blev du sidst fotograferet? i torsdags.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort og ellers mørke farver.
Favoritdrik om morgenen: jordbær/citrongræs the
Barberer du ben? Ja.
Er du genert? Hmm, jeg var en  gang.
Dyrker du sport? Ja
Tror du på kærlighed ved første blik? Måske.
Er du tilfreds med dit liv? Ja, meget.
Er du forkælet? tjja lidt, er enebarn og efternøler så det kan vel ikke undgås ;)
Hvad er det værste du ved? Tandlæger!!
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, balsam og  hair oil.
Du samler på: Tøj, sko og neglelir
Grønne eller røde æbler: Pink Lady
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Lea
Kan du lide golf? Nej.
Hvornår stod du op i dag? kl. 08:30
Har du sovet i din egen seng i nat? ja
Har du strømper på nu? ja
Er det okay at græde? ja selvfølgelig.
Hvornår græd du sidst? kan jeg ikke huske.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? tage ud og rejse og købe en masse tøj, fotogrej, sko og neglelir
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nope.
Hvornår står du op i weekenden? meget forskelligt.
Er du piercet nogen steder? næ.
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej, men gad måske godt....
Vil du giftes? Ja en dag om lang tid.
Solbader du ofte? Vil ikke sige ofte, men en gang imellem.
Er du god til at lave mad? tjoo...
Har du flyskræk? hmm, der findes sjovere ting, men det er ikke slemt.
Hvor smidig er du? ok smidig.
Er du musikalsk? Tjoo, min sanglære siger da at det ikke er helt slemt ;)
Hvad er din favorit-is? øhh alt is er fantastisk!!
Tror du på liv efter døden? godt spørgsmål.
Kan du lide sushi? nej!
Hvad spiser du helst når du ser film? popcorn og også gerne matador mix ;)
Bor dine forældre sammen? Ja.
Har du tandlægeskræk?  Ja!!! Meget. Har flere gange spillet syg for at undgå det...
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske tror jeg.
Hvad farve er dine øjne? blå tror jeg ;)
Hvor ofte motionerer du? ca. to gange om ugen og cykler til skole stort set hver dag.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Sidder uroligt med fødderne når jeg er træt.

Go´ dag

Sorry this post got to long to translate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar