tirsdag, september 11, 2012

I Dream

I Dream
En meget forsinket i dream, det skyldes travlhed og sygdom, jeg ved godt at bloggen halter lidt for tiden, men som jeg har sagt før har jeg ret travlt for tiden. Nu har jeg da endelig fået min praktik aftale på plads, så næste uge skal jeg tilbringe sammen med en helt fantastisk fotograf. De næste uger bliver også travle med praktik og div. andre ting, defor er jeg ved at planlægge indlæg til jer, så her ikke bliver helt stille som der har været i noget tid. Jeg har egentlig heller ikke rigtig haft lysten til at blogge, måske fordi der kører en masse andre tíng rundt i hovdet på mig, kan nemlig mærke at lige så snart jeg ikke laver noget (som nu da jeg er blevet ramt af sygdom;( Har jeg lyst til at blogge som en gal. Ja ja håber at i stadig læser med derude selvom her til tider er lidt stille.


Here it comes, I dream. I know it´s a bit late, but I am very busy at this moment and to make it all better I have been sick since SundayL.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar