mandag, juni 11, 2012

Nikon d3100

Nikon D3100 + 18-55VR



Hele sidste uge havde jeg gået og glædet mig til det skulle blive fredag. Jeg har nemlig fået nok penge i fødselsdagsgave til at jeg endelig kan købe et nikon d3100. derfor bestilte jeg et ved Elgiganten  i torsdags til afhentning fredag. Og det nærmeste sted de have det var i Vejle, så turen gik til Vejle. men da jeg kommer har de ikke det jeg har bestilt, de har kun et med bílledstabilisator til 300 kr. mere, men det har jeg ikke penge til og vil derfor ikke have det. Jeg blev simpelthen så sur for nu var vi kørt den lange vej og og jeg tror ikke på at han ikke kunne sælge mig det bare 200 kr. billigere for jeg ved godt hvor meget butikker tjener på deres varer. Og for det ikke skal være løgn koster det med og uden stabilisator det samm ved Computer City så nu har jeg bestilt et der og håber på at jeg får lidt bedre behandling. Det skulle meget gerne komme i næste  uge med posten, og jeg glæder mig, men har af gode grunde ikke de store forventninger. Nu gik min vrede lige ud over jer, men havde brug for at komme af med det, og så vil jeg da bare slet ikke anbefale jer at handle i Elgiganten.

Go´ Dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar