torsdag, juni 28, 2012

Bare lidt natur og en Update

Det er med at vende stærke tilbage gik vidst ikke så godt hva'?
Jeg har haft nogle travle men gode dage, igår og i dag.
Igår var jeg på stranden med min klasse. SÅ rart at vejret blev bedre sidst på dagen så vi kunne nyde det. Det lykkedes mig faktisk også at få en masse sol. I dag har jeg været nede i byen i diverse butikker, egentlig fordi jeg skulle finde en studentergave. Men det blev også til lidt neglelak og lidt andet ;)
I morgen er det endelig sidste skoledag, jeg skal spise morgenmad sammen med klassen, og så skal jeg ellers bare hjem og pakke, ud til min veninde. Og om aftenen skal det fejres at hendes bror er blevet student.
Jeg regner med at tilbringe er par dage derude (hvis ikke flere) Men skal selvfølgelig nok se om jeg kan komme
Med lidt små opdateringer. Skal generelt nok prøve at opdatere så meget som muligt her i ferien, men det er altså tit at det smutter når vejret skal nydes og tiden skal tilbringes sammen med vennerne.

Go' aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar