tirsdag, maj 08, 2012

For My Hair And Nails

Har fået pakke fra nicehair i dag. Bestilte det søndag så det må man sige er hurtigt. Jeg købte en hårlak fra sexy hair som jeg har prøvet før bare i mini og den er simpelthen fantastisk. Jeg købte også min elskede curling creme også fra sexy hair, det var faktisk ved et tilfælde jeg prøvede den da min kusine havde en liggende hun sys jeg skulle prøve, fordi jeg klagede over mit hår krusede meget og sys den fungere ganske godt, den giver også lige det der ekstra til mine naturlige krøller. Da jeg var i gang snuppede jeg også lige Matte about you med i købet, det er en top coatfra Essie der gør enhver neglelak mat, smart! Jeg skal nok fortælle hvad jeg sys om den når jeg har prøvet den ;) Sidst men ikke mindst købte jeg også lidt hårnåle.

Go' dag der ude :)

2 kommentarer:

  1. Mmm elsker at få lækre skønhedsprodukter ind ad døren. Og ja, nice hair er så hurtigere til at levere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg blev faktisk lidt overrasket. Det er ikke mage steder man opblever det sys jeg ;)

      Slet