tirsdag, april 10, 2012

Delancefashion Community


For en lille måned siden dumpede der en mail ind i min indbakke om om jeg havde lyst til at joine  Delancefashion Community, det var faktisk ikke første gang jeg fik den. Men denne gang gjorde jeg dog alvor af det, og meldte mig ind. Det er et forholdsvis lille (endnu da) Community hvor mode elskere kan dele deres fashion tips osv. Jeg har ikke fortrudt at jeg oprettede mig der inde, og hvis du sys at det lyder som noget for dig sys jeg da at du skal joine ;)

Go´ tirsdag

2 kommentarer:

  1. Ååh, jeg har faktisk meldt mig til derinde, men jeg har faktisk ikke fået det brugt endnu. Det kunne være, at jeg skulle tage at gøre det.

    /Stine

    SvarSlet
  2. Det sys jeg da at du skulle, der er i hverttilfælde hyggeligt derinde ;)

    SvarSlet