fredag, marts 23, 2012

Aftenens | onsdag




Lige et dagens fra onsdag aften. Som i kan se vandt bio-turen over træningen ;) 
Jeg var inde og se The Hunger Games, jeg har læst alle tre bøger og blev derfor en lille smule skuffet over filmen, da jeg sys der manglede en del detaljer, men alt kan self. heller ikke være med i en film. Jeg vil sige at hvis man ikke har læst bøgerne er den helt klart værd at tage ind og se for det er en fantastisk film og en god fortælling. Men hvis man har læst dem så skal man nok være lidt forberedt på at blive en smule skuffet ;)
Jeg skal til koncert med Nik og Jay i aften så jeg kan ikke se x-factor, det gør mig egentlig heller ikke så forfærdeligt meget. Jeg er godt og grundig træt af at Morten Benjamin ikke kom i finalen og sys at det er underligt at dommerne ikke har det sidste ord i semifinalen. Er det bare mig eller er det ikke lidt uretfærdigt?

I må have en fantastisk fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar