onsdag, januar 11, 2012

Tanker Om Bloggen





Har gået og haft mange tanker om bloggen på det seneste, for det første har jeg været lidt træt af designet, fordi indlægene blivet vist ude til højre og der så er lidt tomt ude i siden pga. at GFC, Bloglovin´ arkivet osv. ikke sys det skal samarbejde og hoppe der op. Og som jeg der har en blog på Blogspot nok også ved så har de fået nye designs at vælge imellem, bla. derfor har jeg besluttet mig for at lave designet om (det vil jeg gør lige om lidt;) Har også tænkt på læsertallet, er super glad for at dem der gider at læse med, er stadig en lille blog, men er også forholdsvis ny. Men har heller ikke rigtig nogen plan med at bloggen skal blive kæmpestor, jeg vil bare se hvad tiden bringer.
Ses bag det nye design;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar