lørdag, januar 21, 2012

New In | udsalg part 1

Har været på udsalg igår, var det egentlig ikke også på tide?
Fik købt en masse fine ting, bla. et par fiveunits jeans til halv pris (mor sponsorede;) haha.Har længe tænkt på at jeg ville prøve/købe et par. Og har ikke  været så klog at gå ind på deres hjemmeside og tjekke forhandlere ud, så havde faktisk opgivet håbet, men så fandt jeg sørme nogle alligevel. Hurra for det:) for jeg er ikke så meget for at købe bukser på nettet. Da jeg åbenbart har en meget mærkelig form, og kun kan passe en tiendedel af de bukser jeg prøver.
Som i kan se er det kun part 1 af udsalget. Der kommer meget mere senere;)
Og hvis vejret ikke driller for meget kommer der nok også et dagens med dem i dag eller i morgen;)

Ha´en god dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar