tirsdag, januar 10, 2012

Efter 9. Klasse




Jep. Er efterhånden nået dertil hvor jeg skal til at finde ud af, hvad jeg skal efter 9. klasse og ikke mindst hvad jeg måske skal uddanne mig til. Et af livets store spørgsmål. Men tror faktisk at det gik op for mig idag da vores UU-vejleder sagde til os: Prøv at luk øjnene og tænk 10 år frem, hvor er i så? Og jeg var fotograf ;)
Har længe tænkt over fotograf, men har også været inde på noget designteknolog eller indretningsarkiteket. Men fotograf er det der tiltaler mig mest lige nu, man ved jo aldrig. Lige pt. har jeg det sådan at folkeskolen bare skal overståes, hurtigst muligt. Er ved være at være lidt skole træt og tror at jeg trænger til at komme ud og prøve noget nyt. Et og et halvt år så er det 10 år siden jeg startede i skole og så er det overstået, wow det er gået stærkt.
Nå men ikke mere skole pladder her fra. Har btw. Lige gjort et udsalgskøb. I får det af se når det kommer:)  

Go´ Aften:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar