mandag, december 12, 2011

Strikket Top



¨


































Jeg har haft en helt almindelig lidt kedelig mandag idag, med skole, blogs (det er absolut ikke kedeligt;) og træning. Lige nu ser jeg håndbold i fjernsynet, det plejer jeg ellers ikke men den her kamp er da bare lidt for spændende. Men men back to fashion ;) Tænkte at jeg lige, ville vise jer denne alt for fine top jeg faldt over her den anden dag, da jeg sad og kiggede på H&M´s webshop. Sys det er ret fint at den er strikket. Den findes i 3 farver ud over den sorte, tror at jeg må have fat i sådan en til forår/sommer.
btw. Så har jeg lavet lidt om på layoutet på bloggen. Så der hvor man bliver fast læser, arkivet osv. er rykket ned i bunden. Og så er der ikke så mange indlæg på hver side mere ;)

Go´aften




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar