mandag, april 01, 2013

Self control

Jeg fik min første løn for under en uge siden og grundet oplæringsløn osv. Fik jeg desværre ikke så meget som jeg kunne have håbet på, men jeg skal ikke klage!
En god sjat er allerede død og borte, jeg er nemlig allerede kommet til at shoppe lidt, ups. Nedenfor ser i hvad min ønskeliste indeholder lige pt. Jeg havde en lang periode en liste på min Tlf. Med hvad jeg godt kunne tænke mig men som jeg aldrig rigtig havde nogle penge voksede denne liste altså bare, og jeg endte fornuftigt nok med at slette den igen. Men nu er jeg sørme kommet til at lave den igen, hvilket jeg faktisk kan mørke hjælper mig med at tænke over hvad jeg bruger mine penge på, for jeg ved, står det ikke på den liste er det ikke noget jeg har kunne tænke mig i lang tid, og så prioterere jeg måske at købe det i i stedet for et aller andet pænt jeg tilfældigvis lige faldt over ;)
I morgen står den på skole for mit vedkommende, en stor del af mine lærer er tjenestemænd så jeg kommer nok ikke til at mærke lockouten så meget som ande måske gør. Ellers har jeg endelig bare en uge der er sådan nogenlunde afslappende, inden det går løs med musikprojekt, arbejde osv. Osv. Den næste tid.
God aften (nat)

I'll give you a look at some of the things I think I'm gonna buy in maybe not so long time ;)
This week I am not as busy as I sometimes am, so I'm going to relax until, in a few weeks, I'm going to spend some time at singing and a lot of time working
Have a good evening (night)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar