mandag, september 03, 2012

English?


Da jeg kan se at en hel del af min trafik kommer fra udlandet, har jeg længe tænkt på om jeg skulle til at oversætte mine indlæg til engelsk, bare sådan et par linjer i ved. Jeg vil ikke garentere for at det bliver fejlfrit men læseligt skulle det gerne være, hvad ville i synes om det? :)


In a long time I’ve been thinking of translating my posts, so you who aren’t from Denmark also understand what I’m writing. I can’t promise there won’t be any mistakes, but I’m sure you can read it anyway ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er en god idé med en engelsk oversættelse - det giver muligheden for mange flere læsere. Jeg skriver selv på engelsk af samme årsag, og blandt andet også for at holde mit engelske ved lige, da det ikke lige er hver dag, det bliver brugt ;-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet