fredag, september 14, 2012

Boots

boots
(sponsoreret indlæg)

Pyha sikke et møgvejr det har været her i dag, en ting er at det har regnet men der har også været ret koldt. Jeg har desværre været tvunget til at være ude meget i dag, hvilket har resulteret i våde og kolde tæer, da jeg havde taget mine nike free run på. Smart! Men det fik mig sådan til at tænke på at jeg egentlig godt kunne bruge et par vinter støvler, og jeg synes at nogle der ligner disse kunne være et ret godt bud, men som vinterstøvler jo ikke lige er det billigste i hele verden har jeg kigget lidt rundt på Trendsales, og der er maaange fine. Hvis i også vil gøre et godt køb kan i finde Trendsales støvle side her: http://www.trendsales.dk/nfo/stoevler


I need new boots for the winter ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar