mandag, juli 23, 2012

Shoes Shoes Shoes

i love shoes

(sponsoreret indlæg)
Jeg har sagt det før men jeg siger det gerne igen. JEG ELSKER SKO, men hvem gør ikke det? ;)
Lige nu står et par Jeffrey Campbell, Lita meget højt på min ønskeliste og jeg tror det er det næste jeg skal spare op til. Jeg kunne også rigtig god tænke mig et par sneakers med wedge ala Isabel Marant, og så er jeg begyndt at indse at det lidt er et problem at jeg ikke har et par lyse stiletter, så sådan nogle må jeg også anskaffe mig på et tidspunkt. Men når jeg nu har så mange sko-ønsker kan det jo godt løbe op i ret mange penge. Og derfor holder jeg rigtig godt øje med Trendsales der kan man nemlig tit finde billige og ikke ret brugte sko, og hvorfor ikke spare penge?

Go´ Dag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar