tirsdag, april 24, 2012

Hindbærsnitter



Mmm. bagte hindbærsnitter her den anden dag. Det er nok min yndlings kage, på trods af det har jeg aldrig bagt dem før, men sådan er det ikke mere ;) Jeg brugte denne opskrift og de blev rigtig gode.
Disse dage har jeg brugt på gymnasiet og de næste par dage skal jeg på IBC, hvorfor jeg har valgt det ved jeg virkelig ikke, men det går nok. Før disse to dage var jeg næsten 100% sikker på at det var på gym jeg ville efter niende og det er jeg bare blevet bekræftet i. Men det er bla. også grunden til at der har været ret så stille her de sidste på dage, selvom vi ikke lavede så meget da vi kun et på "besøg" derude så er det altså lidt anstrængende at være "på" og skulle koncentrere sig så mange timer i træk ;)
Nå men nok snak her fra. I må have en go´ aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar