tirsdag, marts 20, 2012

Detaljer | søndag


Her får i lige søndagens detaljer, jeg havde lavet lyseblå negle da jeg var til barnedåb ved min fætter. Han kom til at hedde William, ret sødt navn sys jeg ;)
Jeg har også tegnet med neglelak på min langefinger, til det har jeg brugt en art liner fra depend. Ved  virkelig ikke lige hvad der gik af mig da jeg gjorde det, og var også i tvivl om det var sundt (skadeligt at gøre det for meget) men efter en google søgning blev jeg enig med mig selv om at det helt sikkert ikke er sundt men at jeg nok ikke dør af det den ene gang ;) Det bliver jo også ret hurtigt slidt af så det går nok. Udover neglelak har jeg mine ringe på som altid, det ved jeg ikke om den faste læser har lagt mærke til, men jeg har altid en eller flere ringe på min tommelfinger, ringefinger og pegefinger på begge hænder. I må ikke spørge mig hvorfor, for jeg har faktisk ikke rigtig noget svar andet end at det er anderledes og jeg sys det er nice ;) 
Resten af outfittet får i i morgen.
Nu vil jeg hen og slappe af med bloglæsning:)

God aften ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar