mandag, januar 30, 2012

What A Day




Jep lige en update på min dag herfra. Den startede faktisk ret dårligt på skolen, ved ikke hvorfor, men har ikke kunne koncentrere mig eller noget, men pyt med det .For da jeg kom hjem satte jeg mig ved computeren og læste blogs og andre random ting ;) samtidig med at jeg hørte skala fm. Og da jeg hørte dagens test sang fra nik og jay blev jeg helt glad og skrev ind til dem hvad jeg sys, det resulterede så at de ringede mig op og jeg kom i radioen! Så hvis i hørte skala fm kl. 15:30 i dag så var det mig i hørte.  Holdt da helt kæft hvor lød jeg dum, men fuck det ;)
Udover det så, skal jeg måske til at passe barn! Jaa det der noget jeg godt har kunnet tænke mig i lang tid og nu skal jeg snart ud at snakke med en. Jeg er så glad!!

Håber i har haft en lige så skøn dag som mig, trods den startede dumt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar